آیا ادرار تیره دقیق کلیه ها می شود
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

"اگر شما ادرار تیره، شما باید مراقب باشید از کلیه ها باشد." نفرولوژیست گفت. بیماری کلیوی یکی از "قاتل سکوت" است، آن است که یک بیماری است اما نام یک سری از بیماری های مرتبط با کلیه نیست. این سخت است برای از آن آگاه است در مراحل اولیه است، اما این بدان معناست که شما می توانید آگاه آن نیست. در واقع، ما می توانیم متوجه این بیماری از تغییرات ادرار، که به خاطر یکی از تابع maily از کلیه تولید ادرار، بنابراین یک بار کلیه بدتر می رود، می توان آن را در ادرار منعکس شده است.

همانطور که ما بالاتر از ادرار تیره ذکر یک سیگنال از بیماری کلیه است. علاوه بر این، حباب در ادرار نیز می تواند یک سیگنال از بیماری کلیوی. به جز که اگر ادرار شما را افزایش خروجی یا کاهش تا حد زیادی هستند که ممکن است مشکل کلیه نشان می دهد. پس سیگنال ادرار به ما می دهد را نادیده بگیرد، هنگامی که شما یافت نشد برو غیر طبیعی به بیمارستان به تشخیص بیشتر است.زودتر شما می توانید درمان مناسب دریافت کنید، بیشتر شانس شما می توانید به مانند یک فرد عادی زندگی می کنند.

اگر من به بیمار بیماری کلیه تشخیص داده شد باید چیکار کنم؟

هنگامی که شما تشخیص داده می شود بیمار به بیماری کلیوی، شما باید وحشت نیست، اولین چیزی است که به همکاری با دکتر خود برای پیدا کردن درمان موثر ترین بیماری خود را. آیا نگه داشتن نگرش مثبت است که برای درمان بیماری های کلیوی بسیار مفید است. سپس یک رژیم غذایی مناسب نیز در تقاضا. اگر شما می توانید درمان مناسب در مراحل اولیه این بیماری را دریافت کنید، شما ممکن است شانس بازگشت به زندگی عادی داشته باشد.

اگر شما هر گونه کمک نیاز و یا سوالات دیگر در مورد بیماری های کلیوی، انجام مردد به دکتر آنلاین ما تماس به طور مستقیم یا ترک پیام به ما نیست، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد به شما کمک کند.

http://www.kidney-support.org/ckd-diagnosis/4021.html





:: برچسب‌ها: تشخیص بیماری مزمن کلیه، ادرار تیره، دارای ادرار تیره دقیق کلیه ها می شود ,
:: بازدید از این مطلب : 209
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 2 بهمن 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: